Mentorhuset

Här berättar medlemmar om sina företag/projekt/liknande inom organisations- och arbetslivsområdet!

Ja
1
100%
Nej
0
Inga röster

Antal röster : 1

Mentorhuset

Inläggav Mentorhuset » 5 februari 2009, 17:32

GENOM INDIVIDEN FÖR VERKSAMHETEN

Drivkraften i Mentorhusets arbete är att individer som växer och utvecklas skapar lönsammare, effektivare och trivsammare verksamheter. Vi erbjuder dig och dina medarbetare ett mentorskap som är yrkesorienterat, personligt och resultatinriktat.
Vårt mentorskap vilar på en positiv, grundmurad tro på att varje människa, varje man och kvinna är kapabel att göra sina egna val - utifrån sin kunskap och självkännedom.
I Malmö är det jag, Karin Nisses och min man, Peter Nisses som driver Mentorhuset. I Stockholm arbetar Thomas Jeppsson. Vi är alla tre professionella mentorer, utbildade vid HumaNova, Mentorakademin. Peter och jag är dessutom diplomerade GLC Coacher. Peter har skrivit en bok MERA MENTORSKAP. Den finns att köpa via vår hemsida.

Jag har fått den äran att vara MENTORN - SVARAR PÅ FRÅGOR OM LEDARSKAP OCH FÖRSÄLJNING - här på Arbetslivet.se. Jag ser fram emot många funderingar, diskussioner och frågor framöver.
Väl mött!
Karin Nisses

Mer information om oss finner du på vår hemsida http://www.Mentorhuset.se
Karin Nisses
Bild
Användarvisningsbild
Mentorhuset
Expert

Återvänd till Presentationer av företag inom arbetslivsområdet